Saturday 19 December 2015

It's Christmas Time!

Hoi!

(Ik post vandaag en morgen, omdat ik het zo leuk vind!) De kerstvakantie is eindelijk begonnen! Tijd voor twee weken relaxen en gezellig kerst vieren (en een beetje huiswerk maken). Ik ben uitgeput van mijn toetsweek en kan wel wat vrije tijd gebruiken. Om een beetje in de kerst sferen te komen heb ik een paar leuke afbeeldingen opgezocht die mij doen verlangen naar een witte kerst en inspiratie geven voor het komende seizoen!


Misschien een blogpost over warme drankjes?




Met deze afbeeldingen heb ik ook een achtergrond gemaakt voor mijn computer. Ik zal later een blogpost maken over hoe ik dit voor elkaar heb gekregen zodat jullie er zelf ook een kunnen maken!

Waardoor raken jullie in de kerstsfeer? I'd love to know!



No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10