Thursday 24 March 2016

Boswandelingen & een kampvuur


Mijn toetsweek is eindelijk voorbij! Ik moet zeggen dat ik me de laatste week erg heb gestresst, dus zal ik de volgende toetsweek veel eerder moeten beginnen. Hopelijk vallen mijn cijfers mee! Ik heb in ieder geval lekker uit kunnen rusten dit weekend, want ik ben naar Berg en Dal geweest, om het jaarlijkse familieweekend te vieren. Het is al de derde keer dat we naar dit huisje gaan en het is altijd super gezellig. Mijn nichtjes en neefjes zijn zo lief! Het huisje ligt vlakbij een groot bos en ik kon het niet laten om wat foto's te maken.





Op zaterdagavond was er een kampvuur en gingen we met zijn allen brood roosteren bij het vuur. Hoewel ik heel de tijd met mijn camera op schoot zat :)


xxx

No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10