Sunday 27 December 2015

Age of Adaline

Hoi!

Deze keer een film review over Age of Adaline. Ik had hem al een tijdje op mijn "Nog-te-kijken-lijstje" staan en heb hem eindelijk gekeken! Ik ben er echt heel enthousiast over, deels omdat er een Nederlandse acteur in speelt, namelijk Michiel Huisman. Ik had nog nooit eerder een film met hem gezien, maar hij acteerde erg goed!



Het verhaal gaat zo: Adaline maakt een auto ongeluk mee. Ze raakt van de weg af en stort in een ravijn zo het water in. Haar lichaam raakt onderkoeld en zorgt er voor dat haar hart langzamer gaat kloppen. Dan slaat de bliksem in en zo wordt Adaline weer wakker. Door de onderkoeling klopt haar hart niet heel hard en blijft ze heel lang in leven. Ongeveer een eeuw later  ontmoet ze Ellis en wordt verliefd op hem. Maar... Zij wil geen relatie met hem aangaan, omdat ze weet dat ze dan weer weg zal moeten gaan.


Ik vond de film erg leuk in het gebied van romantiek. Ik hou ook erg van actie, dat zat er niet in, maar de touch fantasie (hiermee bedoel ik hoe Adaline zo lang bleef leven) vond ik erg verrassend. Ook zat er hier en daar wat humor in. Het leukste vond ik wel de kleding van Adaline (Blake Lively). Ze draagt een beetje de stijl van de jaren '50/'60 en I LOVE IT! Ook haar haar zit superleuk.




 Look at it! Het zit zo perfect! Ik ga deze looks zeker na proberen te maken, vooral die op het eerste plaatje. Van Michiel Huisman. Nee, grapje ;) Hebben jullie deze film gezien? Zo ja, wat vond je er van?


No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10