Saturday 2 January 2016

Goodbye 2015, Hello 2016!

Hoi!

Terugdenkend aan 2015 zie ik vooral mooie dingen. Zoals het opstarten van een teken account op Instagram. Ik heb het niet lang volgehouden, maar het was wel gaaf om een keer gedaan te hebben. Bovendien ben ik met sprongen vooruitgegaan op het gebied van 'Art'. In de toekomst zou ik mijn liefde voor tekenen ook graag op deze blog willen delen met jullie (maar dat is iets voor 2016!).




























De vakanties dit jaar waren geweldig! In de meivakantie zaten we in Zeeland in een huisje. Het was heerlijk weer en ik heb lekker mijn hoofd leeg kunnen maken. Ook de zomervakantie was een hoogtepunt. We hebben Venetiƫ bezocht! Dat kan ik nu van mijn Bucket-List afstrepen.




Wat minder leuk was het einde van dit jaar. Ik heb namelijk iets opgelopen aan mijn oog. Ik zal jullie de foto's besparen, maar och wat is die rood. In mijn linkeroog zit een parasiet. Tja, hoe die daar is gekomen? Waarschijnlijk had ik een beschadiging en later is hij er vrolijk ingekropen via regenwater. Maak je geen zorgen, dit komt echt heel zelden voor, maar daarom kun je wel snappen dat ik hier erg van baal. Ik mag mijn lenzen niet meer dragen en geen make-up op. Die twee dingen waren mijn veilige haven en ik voelde me er zelfverzekerder door. Dat is nu allemaal weg. Het gaat nu wel veel beter dan begin Oktober, maar ik ben er nog niet van af. Begin januari heb ik weer een afspraak bij het Oogziekenhuis... We zullen zien! (Snap je 'm? Zien? Ook mijn gevoel voor humor is er niet op vooruit gegaan dit jaar..)

Tot slot: Ik ben een blog begonnen en een Youtube kanaal! Ik heb er zo veel plezier van dat ik dat heb gedaan. Het was zeker de moeite waard en ik hoop dat deze Social Media stand houden voor mij in 2016! Raar idee eigenlijk dat ik vorig jaar op dit punt nog niets afwist van Youtubers?

Ik zie jullie in 2016!



No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10