Sunday 31 January 2016

Heavenly Showers

Hoi!
Leuk dat je deze blogpost leest :) Deze keer ga ik een review schrijven over twee badproducten van het merk Blond Amsterdam. Ik heb ze van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag (3 maanden geleden) en ik vind ze heel leuk! Als je misschien interesse hebt om deze producten te kopen, hoop ik dat deze post je verder helpt.

Blond Amsterdam is een merk met hand made tekeningetjes op kopjes, schoteltjes, tafelkleed... En dat soort dingetjes. Ik denk dat je het wel kent. Wat ik niet wist, is dat ze ook douche spullen hebben, maar dat is dus wel zo! Ik heb ze laatst getest en ze ruiken heerlijk. Het is Bamboo & Cherry Blossom (zoals je op de foto's kunt zien). Ik wou dat er een parfum van was. Ze hebben ook een andere versie, met Green Olive & Fig. Klinkt ook heel lekker.




Body Lotion
Ik gebruik niet heel vaak bodylotion, gewoon omdat ik het niet fijn vind om zo plakkend mijn kleding aan te doen. Bij deze lotion vond ik het eigenlijk meevallen, want hij trekt snel in. Ik kan er nog steeds niet overheen hoe lekker de geur is! En die blijft gelukkig best lang zitten :) Het enige nadeel is het er uit halen van de lotion, wat bij de shower foam veel gemakkelijker gaat.


Shower Foam
Zoals ik al zei, de foam komt super gemakkelijk uit het flesje en het is een heerlijke substantie. Lekker dik en heel fijn om je mee te wassen. Ook de verpakking vind ik zo schattig.


Heb jij een product van Blond Amsterdam? Of een heerlijke douchegel waar je niet van af kunt blijven?

No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10