Sunday 21 February 2016

Mijn London Adventure


In mijn hele leven heb ik nog nooit zo erg uitgekeken naar een reis. Het begon allemaal op 11 november 2015, op mijn verjaardag. Mijn broertjes gaven me Engelse drop en een reisgids voor in Londen. Het kwartje viel pas toen ik een plat, rechthoek vormig cadeau van mijn ouders kreeg. Dat was absoluut geen Instax polaroid camera. Ik opende het papier zorgvuldig en ja hoor: Een reis naar Londen! Voor 4 fantastische dagen!

Nu is het zo ver. Nou ja, morgen. Ik ga naar Londen. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen. De kriebels beginnen alweer op te spelen in mijn buik nu ik dit schrijf. Niet te geloven, toch? Morgen ga ik naar Londen!

(niet mijn foto)



Ik heb er mega veel zin in. We vertrekken super vroeg: om 5.30 's ochtends. Om 7 uur vliegen we over de Noordzee! Dit is de eerste keer dat ik "bewust" vlieg. Ik heb ooit een keer eerder gevlogen, maar toen was ik nog heel jong en dat kan ik me dus niet meer herinneren. Als eerst gaan we naar ons hotel, om de koffers te droppen. Het is natuurlijk niet erg fijn om heel de dag met die dingen rond te zeulen. Ons hotel (ik ga trouwens met mijn vader) ligt aan de noordkant van Hyde Park. Verder zal ik nog niet zo veel vertellen, want natuurlijk ga ik na deze reis een blogpost schrijven! Ik zeg een blogpost, maar ik bedoel eigenlijk 3 blogposts en een Youtube video. Of misschien wel meer. Ik heb geen idee hoe het zal lopen, maar de komende maanden zal ik het er in ieder geval nog vaak genoeg over hebben!

Dus blijf paraat en verwacht een London-spam de komende weken! ;) En, uit nieuwsgierigheid: ben jij een keer in Londen geweest? Of een andere leuke stad? I'd love to know!

No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10