Saturday 5 March 2016

London in vogelvlucht

Londen was geweldig! Ik heb het erg naar mijn zin gehad in deze drukke stad. In deze blogpost vertel ik je wat ik allemaal bezocht heb de afgelopen dagen.

d a g  1

5.30... Tijd om met de auto naar het vliegveld te vertrekken. Ja, dat is zeker erg vroeg en ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om op te staan. Mijn vader en ik zaten echt in een inieminie vliegtuigje, met 2 maar twee rijen stoelen van twee. Ik mocht bij het raampje zitten en heb bijna heel de rit naar buiten gekeken (en als een gek op mijn kauwgom gekauwd om geen last te krijgen van mijn oren). Rond 8.00 landen we op London City Airport, maar daar is de tijd weer anders, wat inhoud dat het 7 uur 's ochtends was! Zo vroeg ben ik nog nooit opgestaan in de vakantie. Eerst naar het hotel gegaan om onze koffers te droppen (we zaten midden in de spits, ugh) en daarna de metro weer gepakt naar Oxford Circus. Het hotel was trouwens zó schattig! De buitenkant leek een beetje Grieks, met witte zuilen, en binnen lag er een rood/goude vloerbedekking op de grond en hingen er oude tekeningetjes aan de muur. Het weer was best regenachtig, dus hadden we besloten om er een Oxford Street shop-dagje van te maken.









d a g  2

's Ochtends op weg naar het treinstation nog een wandeling gemaakt door Kensington Park (naast Hyde Park, misschien is die naam je beter bekend) en dat was echt heerlijk. Even wat frisse lucht en dan een super exciting middag voor de boeg! Over deze middag ga ik niet al te veel zeggen, want het is echt de moeite waard om er een aparte post over te schrijven (en ik heb veel te veel foto's die ik wil laten zien!) Laten we zeggen dat het een topdag was voor Harry Potter fans zoals ik ;)






d a g  3

SIGHTSEEING! Big ben, London Eye, Westminster, House of Parliament... Er is niet veel te zeggen, dus zie de foto's hier onder!









d a g  4

De laatste dag alweer... Wat is de tijd voorbijgevlogen, bedacht ik me die ochtend in onze hotelkamer. Maar wat heb ik het leuk gehad! En de pret was nog niet voorbij, want op deze laatste ochtend voordat we bij het vliegveld moesten zijn hebben we nog de St. Paul's Cathedral bezocht, de Milennium Bridge én de Tower Bridge! (als typische toeristen, met een camera om mijn nek en een koffer in mijn hand)







Toen we weer op Nederlandse bodem waren stonden mijn broertjes en moeder ons op te wachten en ik had even zo'n hello, goodbye momentje, hihi. Ik heb een geweldige tijd gehad en hoop dat je de foto's leuk vindt. Die vier dagen hebben mijn voeten goed gesloopt, maar het was het allemaal waard.

En zoals ze in het Engels zeggen: Later, chaps. (Oke, dat zeggen ze misschien wel helemaal niet, maar ach :D )

xx

No comments :

Post a Comment

thank you for visiting my blog! & it's so sweet of you to leave a message!

01 09 10